משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

אביזרי סינון מים

תחזוקה נכונה של מתקני מים מתבססת על חכמה של אביזרי סינון מים. כאשר אנחנו בוחנים את הסננים השונים או את חלקי חילוף לבר המים, מסננים להחלפה, גומיות או כל חלק חילוף אחר, עלינו להקפיד לבחור במוצרים איכותיים התואמים באופן מלא למתקן המים שברשותנו.

לאחר שנים רבות בהן ניתן היה לעשות שימוש רק בחלקים מקוריים של היצרן, כיום ניתן לרכוש חלקים איכותיים במחירים זולים יותר. אביזרי סינון מים בהתאמה מלאה לכלל מתקני המים (כולל מסננים) נמכרים במחירים שווים לכל כיס. חברה אקוואטק גאה להציע אביזרי סינון מים באיכות גבוהה ובמחירים ללא תחרות. בפעם הבאה בה אתם זקוקים לפילטרים חדשים, חברת אקוואטק היא הכתובת להזמנה של פילטרים מתאימים ואיכותיים במחירים משתלמים.

מה חברת אקוואטק מציעה?

תחום העיסוק העיקרי של החברה הוא טיהור מים ומערכות מים מתקדמות למגזר הפרטי והעסקי. ברשימת המוצרים תוכלו למצוא אביזרי סינון מים במחירים משתלמים, מערכות טיהור מים לתעשייה, מיני ברים ביתיים, מתקני סודה, מתקני סינון מי שתייה ועוד.

פתרונות סינון מים הם תחום ההתמחות של החברה עם דגש על פיתוח והקנה ש מערכות אוסמוזה הפוכה. חברת אקוואטק עוסקת בשיווק מתקני מים, טיפול ותחזוקה של מערכות מים קיימות ונותנת מענה גם לצרכי תעשייה והרפואה בישראל. החברה הינה בין היבואנים הגדולים בישראל למוצרים ואביזרים לטיפול וסינון מים. אם אתם זקוקים למסננים, ברזים, מדי זרימה, בקרי כלור, מנורות UV או חול סינון, חברת אקוואטק היא המקום בו תמצאו חלקים איכותיים של מיטב היצרנים במחירים הוגנים. 

איזה מסנן מתאים לכל מתקן מים?

האיכות של המסנן באה לידי ביטוי ביכולת שלו לסנן את מי השתייה שלכם ולספק מים צלולים, נקיים וטעימים. אם הגיע הרגע להחליף מסנן במתקן המים שלכם כדאי לפתוח את המתקן ולבדוק איזה מסנן אתם צריכים. אפשרות נוספת תהיה פנייה אל נציגי אקוואטק עם פרטים אודות הדגם הספציפי של מתקן המים שיש ברשותכם.

החלפה של המסנן אחת למספר חודשים חיונית להמשך קבלת מים נקיים ובריאים לשתייה. ברגע בו תפרקו את המסננים תגלו כמה לכלוך הם הסירו מתוך מי השתייה שלכם. אתם תבינו את תפקידם של המסננים ולא תחזרו במהרה לשתות מי ברז רגילים.

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
באנר פסח 20244
דילוג לתוכן