משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

מטהר מים ביתי – הפתרון הכי פשוט והכי בריא

זקוקים לכמות גדולה של מים נקיים ובריאים לשתייה ובישול? התקנת מסנני מים מתחת לכיור הביתי היא התשובה. ההתקנה של המתקן מבטיחה מעבר של מי הברז דרך מערכת סינון וטיהור הלוכדת את כל הגורמים המזהמים והמזיקים שבתוך מי השתייה שלנו. המערכת מותקנת מתחת לכיור כך שאינה גוזלת משטח האחסון במטבח ואינה נראית לעין. מי הברז הרגילים יופנו אל מערכת טיהור המים ויגיעו אל כוסות השתייה שלכם נקיים מאבנית, חלודה, כלור, חיידקים ושאר חומרים שלא תרצו לפגוש במי השתייה שלכם.

מים מטוהרים מול מים מינרליים:

בשנים האחרונות אנחנו פוגשים בקבוקים של מים מינרלים בבתים רבים. ישנם לא מעט בתי אב בהם מי הברז מוחלפים באופן קבוע במים מינרליים. רגע לפני שאתם משתעבדים גם לכן לקנייה יקרה של שישיות מים, כדאי שתדעו שמתקן מטהר מים ביתי מסנן ומטהר את מי הברז מחומרים אורגנים ורעלים רבים. המים אותם תקבלו לאחר הסינון יהיו מים בריאים, נקיים, צלולים וטעימים.

התקנה מתקן מטהר מים תפתור אתכם מהמשך סחיבה של שישיות מים כבדות אל הבית. כמו כן, בטווח הארוך, ההשקעה ברכישת מתקן מטהר מים נכונה יותר מבחינה כלכלית. הבחירה במערכת טיהור מים אוסמוזה הפוכה איכותית ועמידה מבטיחה לכם אספקה בלתי מוגבלת של מים נקיים לשתייה ובישול. עם מתקן סינון מים משלכם לא תצטרכו לחשוב פעמיים לפני שתשתמשו במים מסוננים לבישול או שטיפת ירקות.

דרישות התחזוקה של המערכת:

מטהרי מים כמו כל מתקן מים אחר דורשים תחזוקה נכונה. את המסננים האחראים על טיהור המים יהיה עליכם להחליף בין עשרה לשנים עשר חודשים. הסיבה לכך היא כל אותם כימיקלים וגורמים מזהמים אותם המערכת מסננת מתוך המים. אותם חומרים מזהמים מצטברים על גבי הפילטרים ולאחר מספר חודשים גורעים מהיכולת של המערכת לטהר מים. החלפה פשוטה ומהירה של מסנני המים תאפשר למערכת לחזור לטהר את מי השתייה ולספק לכם מים נקיים ובריאים לשתייה.

אם יש לכם שאלות נוספות על מערכות טיהור מים, מתקני מים או אביזרי סינון מים, חברת אקוואטק היא הכתובת. נציגי החברה יעניקו לכם מענה סבלני ומקצועי. 

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
באנר פסח 20244
דילוג לתוכן