משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

מיני בר – בריאות בכל לגימה

מי-שתייה איכותיים

במדינת ישראל מתגאה משרד הבריאות במים מפוקחים, נקיים, ואיכותיים, ואולם רוב האזרחים מעדיפים שלא לצרוך את מי השתייה שלהם ישירות מהברז. הפתרון הוא רכישת מים מינרלים בבקבוקים, או שימוש במתקנים ביתיים לסינון והשבחת מים, החל בקנקני הסינון השונים, המשך במכשירי מיני בר למיניהם, ועד מקררים המספקים מים ישירות מברזים מיוחדים המותקנים בהם.

איך זה עובד?

כשאת מי השתייה שלנו מספקים מכשירים דוגמת מיני ברים, או כשהם מגיעים ממערכת סינון במקרר, מדובר, כמובן, על מים אשר עוברים, בטרם הגיעם את הכוס שלנו, פעולה של טיהור וסינון. הן המקרר והן המיני בר מקבלים את המים מצנרת הבניין ועליהם מוטל התפקיד לדאוג לכך שהמים יזכו לטיפול שישבח אותם וישדרג את איכותם. לשם כך נעשה שימוש בפילטרים (מסננים) מיוחדים העובדים בשיטות שונות, ושאת כולם יש לתחזק בקפידה על-מנת לשמור על תקינות פעולתם.

מסננים במיני בר ובמקררים

למתקני המיני בר השואבים את המים מן הצנרת הראשית מחובר, כאמור, מסנן. בין האמצעים לסינון המים המותקנים במתקני המיני בר השונים ניתן למצוא מסנן פחם פעיל, הסופח כלור ומעלים טעם לוואי; מסנן מיקרוני, שתפקידו מניעת חדירת חול וחלודה למי השתייה שלכם; וכן נורת אולטרה סגול שמחסלת חלק מן החיידקים הנמצאים במים. כשהצרכנים מעוניינים במים טהורים אף יותר, שיהיו גם נקיים מהימצאות מתכות, שאר חיידקים או חלילה זיהומים אחרים מומלץ לרכוש מיני בר בו, בנוסף לפונקציות הרגילות, (מחמם מים מהיר, בקרת טמפרטורה ועוד), תתפקד גם ערכת טיהור מים נוספת: מערכת סננים דו-שלבית ולמחמירים תלת שלבית.

מספר עצות וטיפים בנוגע למסננים

  • כל המסננים, לא משנה על איזה בסיס הם עובדים וכמה הם איכותיים ומתקדמים, צריכים תחזוקה שוטפת. לעיתים יכול המשתמש לבצע את עבודות התחזוקה לבדו, ויש שנצרכת עזרתו של טכנאי מוסמך.
  • את מרבית הפילטרים יש להחליף אחת לזמן מה, בהתאם להוראות היצרן, ועל המשתמשים להקפיד על כך כדי למנוע סתימת הפילטר, היווצרות מושבות חיידקים עליו, או קלקול המכשיר בשל מסנן שלא יכול לבצע עוד את עבודתו.
  • חוץ מהוראות היצרן, כאינדיקציה לכך שיש להחליף מסנן תוכלו להיעזר בשני סמנים מקדימים: כשחלה ירידה בלחץ המים אפשר לחשוד בכך שהפילטר מלוכלך וסתום ויש להחליפו, או אם חשתם שטעם המים השתנה.
  • לאחר החלפת הפילטר קורה שהמים עכורים ומדובר על תופעה נפוצה שהיא תוצר של התקנת פילטר שלא נשטף לפני השימוש בו. אל חשש – פשוט מזגו כמה כוסות כדי להיפטר מהתופעה שתיעלם לאחר מספר דקות.
  • מומלץ לבחור לרכוש מערכת סננים דו-שלבית, על בסיס אוסמוזה הפוכה או שיטות מתקדמות שכמותה.אלו מהוות את הפתרון המוכח לקבלת מים איכותיים באמת. המוכרנים בחנויות החשמל ישמחו לספק לכם הסברים מקיפים על המכשור הזה, שאמנם דורש מעט יותר השקעה כספית אולם ביכולתו להבטיח את בריאותכם ובריאות ילדיכם.

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
באנר פסח 20244
דילוג לתוכן