משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

סינון מים – מה החשיבות לתהליך טיהור המים

אנו חיים במדינה שבה האקלים הוא חם מאד. אמנם נהוג לומר שישראל היא מדינה עם אקלים ים תיכוני, אך בפועל הקיץ הישראלי הוא חם במיוחד, ובאזור הדרום ניתן לומר שרוב חודשי השנה שורר שם אקלים מדברי לכל דבר. לכן, הנושא של טיהור וסינון מים בישראל הוא קריטי במיוחד. תושבי ישראל נדרשים לשתות מים בכמויות הרבה יותר גדולות מאשר ושבי אירופה למשל.

צריכת המים שלנו היא גבוהה לא רק ברמת הצריכה האישית – ישנם גורמים אשר צורכים מים לצורך גידול של שטחים חקלאיים שונים. אנו עושים שימוש במים גם במערכות חשמליות – בין אם מדובר על מגהצים ובין אם מדובר על מקרר שתיה. חשוב מאד שהמים שנצרוך שיהיו סביבנו, יהיו מטוהרים ומסוננים כראוי, שכן זה המוצר שאנו צורכים בכמות הגבוהה ביותר.

איזה סינון יש לבצע?

אבל איך בעצם מבצעים טיהור וסינון מים, ומה יש במים שהם אינם מסוננים? נכון שחברת מקורות בישראל מבצעת סינון מסוים למים, אבל אין מה להשוות בין סינון הגס שהיא מבצעת, לבין הסינון אשר מתקני טיהור וסינון מים יכולים לבצע עבורכם, בין אם מדובר על מתקנים ברמה התעשייתית, המסחרית או הביתית. במים שאינם מסוננים כראוי יכולים להיות שאריות של חיידקים, רעלנים, מי כלור, אבנים, שערות, כימיקלים, עופרת, וכמובן האויבת הגדולה ביותר – האבנית. האבנית היא תופעה נפוצה יחסית, שכן השילוב בין צינורות המתכת לבין המים הוא זה שיוצר אותה – ולכן היא יכולה להיווצר גם סביב הברז שלכם בבית, או אפילו דרך החיבור של מקרר שתיה. לכן, חשוב מאד להתקין את המכשירים לטיהור המים, אשר גם ידאגו להסיר את האבנים בדרך. כך, אתם תשתו מים טהורים ככל האפשר, נטולים לחלוטין מגורמים מזיקים.
אולם, אתם בוודאי שואלים את עצמכם מדוע לא לקנות פשוט מים מינרליים? הרי אלו מים טהורים ומסוננים. השיקול העיקרי מבחינתכם צריך להיות כמובן המחיר – מים מינרליים עולים הרבה יותר מאשר מתקני טיהור וסינון מים – שבסופו של יום אתם משלמים עליהם מחיר חד פעמי, ולא נדרשים יותר לשלם אף סכום, והמתקן יוכל לשמש אתכם למשך שנים. לעומת זאת בקבוקי מים הם יקרים, וגם נגמרים בשלב מסוים ואז יש צורך לקנות אותם שוב, והדבר מהווה טרחה מבחינתכם.

איזה מסננים אתם רוכשים?

יש סוגים שונים של מתקני טיהור וסינון מים. אתם יכולים לקנות מתקני טיהור אשר יתחברו ישירות לברז הביתי שלכם. כך, אין אפילו צורך בהתקנת מיני בר – המים אשר יצאו מהברז יהיו כבר מסוננים היטב, ותוכלו לצרוך אותם כמו מי שתיה רגילים, או לשמור את המים בבקבוקים ולשים אותם בתוך מקרר שתיה. לעומת זאת, אתם יכולים לקנות גם מערכות לטיהור שיתחברו לצינורות תעשייתיים לצורך שימוש נרחב יותר. יש גם אפשרות להתקין מתקני סינון אשר יכללו גם מיני בר פרטי, כך שתוכלו גם לשלוט על הטמפרטורה של המים המסוננים.

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
באנר פסח 20244
דילוג לתוכן