משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

מפחית לחץ מים – איך הוא עובד

הסבר כללי על מפחית לחץ מים

לעיתים קיימת בעיה של זרימת מים גבוהה למקורות המים בבית, ואז במקרים אלו מפחית לחץ מים יכול להיות פתרון אידיאלי. מדובר על מכשיר המותקן על ברז מים ראשי והוא מסייע לסנן את כמות המים הנכנסת לבית. חשוב להתקין מפחית לחץ מים כדי למנוע פיצוץ של הצנרת עקב לחץ מים גבוה, לדוגמא.

תוכלו למצוא בחנויות המתמחות בכך מגוון דגמים של מפחית לחץ מים, ולהתקין אותו בבית שלכם, כדי לווסת את לחץ המים הנכנסים לתוך הבית. אל תוותרו על התקנת מפחית לחץ מים בבית שלכם, במקרים בהם יש לכם חשש מחריגה של כמות המים המוזרמת לצינורות הבית. לעיתים המכשיר הוא חיוני, כי כמות מים גבוהה מדי יכולה לגרום לפיצוץ של הצנרת ואפילו להצפה, בעקבות כמות מים גדולה מדי.

במקרים אלו מפחית לחץ מים יכול להיות פתרון מושלם לווסת את כמויות המים המוכנסות לצנרת הביתית. תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע רלוונטיים, אודות מאפייני השימוש והפעולה של מפחית מים המיועד לבתים פרטיים.

איך מכוונים מקטין לחץ מים?

הפעולה של מפחית מים מבוססת על מנגנון אוטומטי בו המכשיר מווסת את כמות המים העוברת בצינורות, ומוודא שזה לא יחרוג מהמקסימום המותר. באופן זה האספקה של מים למקומות שונים בבית, דרך הצינורות, מבוקרת באופן מחושב ומאוזן. באופן זה מונעים הגדלת לחץ חריגה של המים על הצינורות, כדי לוודא שהצנרת לא תפגע עקב לחץ חריג יתר על המידה.

ניתן לכוון מקטין לחץ מים על ידי הברגה במקום הייעודי לכך במכשיר, בדרך כלל במרכזו של המכשיר. תוכלו לברר אצל אנשי מקצוע המתמחים בכך, או בחנות בה תרכשו את מפחית המים, כיצד נכון לכוון את מקטין לחץ המים, ומתי נדרש לכוון זאת.

מפחית לחץ מים

מפחית לחץ מים: חשיבותו ומטרתו

מפחית לחץ המים הוא מכשיר בעל מטרה ייעודית, הנועד כדי להקטין את רמות הלחץ של המים הנכנסים לבית. חשיבותו נובעת מכך שנוכחותו תסייע למנוע פיצוץ של הצנרת עקב לחץ מים גבוה מהרגיל, ועל כן הוא מבצע פעולה של וויסות המים הנכנסים בצינור לתוך הבית.

קיימים מכשירים נוספים המסייעים לשיפור איכות המים וכמותם, כגון מרכך מים ומכשיר אוסמוזה הפוכה. מרכך מים, לדוגמא, הוא פתרון אידיאלי כאשר אנו רוצים למנוע הצטברות של אבנית. מרכך מים מותקן בדרך כלל בכניסה של הבית, והוא מרכך את המים הנכנסים, על מנת למנוע הצטברות לא רצויה של אבנית בתוך המים.

מערכת אוסמוזה הפוכה היא גם מוצר חשוב, היא מערכת טיהור מים המיועדת לטהר את המים ולהחזיר מינרלים חשובים למי השתייה, עם רמות PH תקינות לשתייה. מערכת אוסמוזה הפוכה היא חשובה כדי לטהר את המים ברשותכם, וכדי שתוכלו לשתות מים בריאים יותר עבורכם ועבור בני המשפחה.

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
באנר פסח 20244
דילוג לתוכן