משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

יתרונות השימוש בכדורי סיליפוס למערכת המים הביתית

כדורי סיליפוס הנמצאים בתוך מסנן במערכת המים של הבית יטפלו וימנעו קורוזיה של מערכות האינסטלציה ואביזרי האמבטיה, הם יימנעו הצטברות אבנית בצנרת ועל גופי חימום ויאפשרו לכם לחסוך הרבה מאוד כסף במקום תיקוני אינסטלציה או מכשירים ביתיים כמו מדיח כלים, מכונת כביסה, דוד שמש או קומקום חשמלי.

כדורי הסיליפוס מכילים סיליקט ופוספט

התרכובת הייחודית הזו לא רק מונעת את הנזק שעלול להיווצר כתוצאה מהצטברות אבנית, אלא יכולה לסייע גם בהסרת כל הצטברות קיימת במערכת שהיא מחוברת אליה ותמנע את הנזקים המצטברים של חימום והרתחת המים.

איך כדורי סיליפוס מגנים על הצנרת שלכם?

כדורי סיליפוס שמותקנים במערכת המים יוצרים שכבת הגנה דקה בחלק הפנימי של הצינורות וחלקי המתכת. שכבה זו הנה בעלת עובי מיקרוסקופי, ונועדה למנוע הצטברות של אבנית בדפנות הצנרת. הסיליפוס הוא חסר צבע, טעם וריח. הסיליפוס האמריקאי והסיליפוס הגרמני בעלי תו תקן NSF למי שתיה, ואינם מסוכנים לאדם.

סיליפוס למי השתייה של בני הבית

את כמות הסיליפוס יש להתאים לכמות המים בה נדרש לטפל. אם המסנן מותקן בכניסה לבית יש להשתמש בכמות של חצי ק”ג סיליפוס. כמות זו תספיק ל-6 חודשים עד שנה. תלוי בצריכת המים.

סינון מי השתייה באמצעות סנן פחם וסיליפוס יבטיח סינון של חומרים נוספים, נטרול ריחות רעים של המים וטעם טוב יותר. ניתן לרכוש מיכלי סיליפוס שמותקנים במערכות המים או מערכות מי השתייה, ולמלא אותן לפי הצורך.

היכן רוכשים כדורי סיליפוס?

כדורי סיליפוס נרכשות בדרך כלל במשקל. היצרן של הסיליפוס גרמני, ומספר ספקיות מאפשרות לרכוש דרכן כדורי סיליפוס. את כדורי הסיליפוס ניתן לרכוש אצל חברות המתמחות בטיפול במים. באקוואטק ניתן לרכוש סיליפוס במשקל למילוי חוזר. וכן תרמילי סיליפוס למערכת סינון מים ביתית.

מה חשוב לבדוק לפני רכישת כדורי סיליפוס?

סיליפוס למערכת מי השתייה צריך לעמוד בתו תקן שיבטיח את בטיחות השימוש בו. שני הסוגים היחידים בעלי תו תקן NSF הם סיליפוס גרמני וסיליפוס אמריקאי (Slow-Phos).

ההבדלים בין סיליפוס גרמני ואבני לשם – סיליפוס אמריקאי

למה כדאי לשלב סיליפוס בכל מערכת המים הביתית ולא רק במתקנים בודדים?

היתרון בהתקנת סיליפוס במערכת הביתית הוא, שכל המים שמגיעים למערכת סינון המים עוברים דרכו, וכך כל התשתית ומוצרי החשמל מטופלים. זה כולל את מי השתייה, גופי החימום, מכונת הקפה וכן הלאה.

כיצד כדורי סיליפוס יכולים לחסוך לכם בהוצאות?

כאמור לעיל, כדורי סיליפוס מונעים הצטברות של אבנית. כך למעשה הם שומרים על צנרת המים ומכשירי החשמל תקינים וחוסכים את צריכת החשמל שלהם. לאורך זמן הם שומרים גם על תוחלת החיים שלהם וחוסכים לכם תיקונים, הזמנות של טכנאים והחלפות של מוצרים שונים.

באשר לבעיות בצנרת המים, ידוע שאבנית עלולה לגרום לתקלות רבות. על ידי שימוש בכדורי סיליפוס גם צנרת המים תאריך ימים, איכותה תישמר ותחסכו בהוצאות על אנשי מקצוע, תיקונים או החלפות מיותרות.

כדורי סיליפוס יכולים לשמש אתכם בממוצע למשך חצי שנה עד שנה, תלוי בצריכת המים. על ידי מילוי סיליפוס אתם יכולים להיות שקטים ורגועים ולהבטיח לעצמכם מים נקיים מאבנית עם מינימום תחזוקה והתעסקות לאורך זמן.

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
דילוג לתוכן