משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

אוסמוזה הפוכה כפתרון טיהור מים

אם הגעתם לכאן אתם כנראה מחפשים מידע על מערכת טיהור מים העובדת בשיטת האוסמוזה הפוכה.

השוק הישראלי מציע היום כמה אפשרויות טיפול מים בטכניקות סינון שונות.

אוסמוזה הפוכה מאפשרת טיהור מי שתייה ברמה גבוהה ומגיעה עד לסינון של 0.001 מיקרון.

מערכות האוסמוזה ההפוכה מתאימות לשימוש בבתי מגורים, מוסדות ובתי עסק.

אם גם לכם חשובה האיכות של מי השתייה שלכם, המשיכו לקרוא ותלמדו עוד על היתרונות של המערכת.

בעבור אלו שעדיין אינם מכירים את המערכת נסביר כי מדובר בטכניקה וותיקה של סינון וטיהור מים לשתייה, כל החומרים המזהמים, המומסים במים, המלחים ושאר חומרים מזיקים הנמצאים בתוך מי השתייה נשטפים החוצה. המערכת מעבירה אליכם מים טהורים, טעימים להפליא ובריאים לשתייה. מערכות אוסמוזה הפוכה משמשות לטיהור מים לשתייה והתפלת מים בכל רחבי העולם.

הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול:

כאשר בוחנים שיטות שונות לטיפול במים נכון לבחור במתקן בו נוכל לעשות שימוש ארוך טווח, מגוון ובלתי מוגבל. על מנת לבצע קנייה חכמה עלינו ללמוד לשים לב לפרטים הקטנים שמבדילים בין מוצרים איכותיים לבין מוצרים הרבה פחות איכותיים. כך למשל, בבואנו לרכוש מתקן מים נתבקש לשים לב לאיכות הפלסטיקה של מתקן המים, לאיכות המחברים, לאיכות המסננים ולאיכות הממברנה.

האיכות של הפלסטיקה בכל מתקן מים היא המפתח לשימוש ארוך טווח. עשו לכם הרגל שלא לרכוש מוצרים עשויים פלסטיק זול הנוטה להישבר בקלות. כאשר מדובר בפלסטיקה של מתקן מים חשוב לזכור כי כל סדק במעטפת הפלסטיק יהיה פוטנציאל לנזילות והצטברות של פטריות עובש במכשיר. מתקן מים עשוי פלסטיק איכותי יהיה גם נוח יותר לתחזוקה ושימוש. בכל פעם בה תתבקשו להחליף את המסננים תצליחו לפתוח ולסגור את המכסים בקלות מבלי לגרום נזק למתקן.

חברת אקוואטק משווקת ומתחזקת מערכות אוסמוזה הפוכה לטיהור מים בישראל. המערכת מסננת את מי השתייה בצורה יסודית והופכת אותם בריאים לשתייה. לאחר פעילות הסינון לא תמצאו עוד במים לכלוך גס, עכירות, ריחות וטעמים לא טובים, מלחים, גורמים מזהמים, אבנית וחלודה. המערכת נוחה לשימוש, מהירה ועמידה. מיכל אגירה של מים מבטיח כמות מספקת של מים לשתייה בכל רגע נתון.

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
באנר פסח 20244
דילוג לתוכן