משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

איך בוחרים בר מים?

בר מים לא מחליפים בכל שנה וגם לא בכל שנתיים. קניית בר מים לבית או למשרד היא השקעה לטווח ארוך. אם אתם נמצאים לקראת קנייה של מתקן מים ראשון או החלפת מתקן קיים הגעתם למקום הנכון. חברת אקוואטק גאה להציע מתקני מים וברים של מים מכל הסוגים במחירים הוגנים.

מערכות טיהור מים

איזה בר מים הכי מתאים לי?

מתקני המים המודרניים הם הרבה יותר ממתקני סינון מים. יש לכם הזדמנות לבחור בר עם פונקציות של מים קרים, מים חמים ומים מוגזים. את המתקן תוכלו לקבל במבחר צבעים ועיצובים. קיימים דגמים המיועדים להצבה על הרצפה לצד דגמים קטנים יותר אותם תוכלו להציב על השיש או על השולחן.

סוגים של ברי מים:

רגע לפני שאתם ממהרים לבחור את מתקן המים הסטנדרטי, כדאי לעצור ולבחון כמה סוגים של מתקני מים. קיימים ברי מים בגדלים שונים, צבעים שונים, מתקנים פשוטים לשימוש או מורכבים לשימוש, מתקנים שאפשר להציב על השולחן עם חיבור מים ומתקנים אותם מתקינים מתחת לכיור.

את בר המים שלכם תבחרו בהתאם לצרכים שלכם ושל בני הבית ובהתאם לעיצוב של המטבח. בעבור מטבחים קטנים נמליץ על בר מים קטן ויעיל שאינו תופס הרבה מקום. קיימים דגמים להתקנה חיצונית – לא על גבי משטח העבודה במטבח.

בנוסף, קיימים מוצרים שמתקינים מתחת לכיור ונותנים פתרון של מים קרים ורותחים מברז מזיגה אחד מבלי לתפוס מקום חשוב וחיוני על השיש.

כמובן שאנחנו ממליצים לחבר כל מיני בר / פתרון למים חמים וקרים למערכת אוסמוזה הפוכה ובכך תקבלו פתרון כולל של מים נקיים וטהורים ונוחות השימוש של מים חמים וקרים.

שאלות שכדאי לשאול לבחירה חכמה:

על מנת לבחור נכון בר מים שעונה לצרכים ולציפיות שלכם בצורה הטובה ביותר יהיה עליכם לעצור ולחשוב מה חשוב לכם במתקן מים? מהי כמות המים הדרושה לכם? האם יש צורך בפונקציות של מים קרים או רותחים? איפה תציבו את מתקן המים? השלב הבא יהיה ביצוע סקר שוק לאיתור המלצות וטיפים של בעלי ניסיון.

התייעצות עם בעלי מקצוע היא המפתח לבחירה נכונה, אנו מזמינים אתכם לייצור קשר עם צוות המומחים של חברת אקוואטק לקבלת מענה אישי, טיפים והמלצות. 

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
באנר פסח 20244
דילוג לתוכן