משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

התקנה של פילטר מים חדש

שתייה מרובה של מים חשובה לבריאות. ישנה המלצה על שתייה מרובה של מים נקיים בכל גיל ובכל מזג אוויר. אם בני הבית שלכם אינם שותים מספיק מים עקב תלונות על טעמים לא טובים של המים זה הזמן להתקין פילטר מים לניקוי מי השתייה.

המים בברז באזורים רבים בישראל הם מים מלוכלכים, לא טעימים ואף מסריחים. גם כאשר משרד הבריאות מגדיר את המים מתאימים לשתייה אין משמעות הדבר שהמים אינם מכילים חומרים לא טובים לבריאות. הרכבת פילטר מים בברז המים של המטבח היא הדרך להבטיח מי שתייה נקיים, בריאים, טעימים וצלולים.

אלו חומרים לא טובים נמצאים במי השתייה?

התקנה של פילטר מים תסנן מתוך המים שלכם כלור, חיידקים, כימיקלים, אבנית, חלודה ושאר חומרים לא בריאים המביאים עמם ריחות לא טובים וטעמים לא טובים. ישנם מקרים בהם צנרת ישנה ומלוכלכת היא הגורם לחדירת הגורמים המזהמים אל המים שלכם. התקנת פילטרים מומלצת במיוחד במקרים של בתים עם צנרת ישנה. ניתן להתקין פילטרים גם בדירות שכורות.

איזה מתקן מים כדאי לבחור?

בחירה נכונה של מתקן מים לבית תהיה בחירה שתספק לכם כמות מספקת של מים צלולים ונקיים לשתייה. דגש נוסף יש לשים על העלויות. חשוב לזכור כי פרט להוצאה הכספית הראשונית הכרוכה בקניית המתקן והתקנתו יהיו הוצאות קבועות של החלפת הפילטרים. הבשורה הטובה היא שישנה גם דרך לחסוך בהוצאות.

רגע לפני שאתם רוכשים מתקני מים ממותגים יקרים או פילטרים יקרים למתקן, אנו מזמינים אתכם לפנות אל חברת אקוואטק לקבלת פרטים על מתקני מים איכותיים במחירים הוגנים ולרכישת פילטר מים חלופי לכל מתקני המים במחירים שווים לכל כיס.

האם ניתן להחליף פילטר מים באופן עצמאי?

האפשרות להחליף פילטרים במתקן המים בעצמכם חוסכת לכם לא מעט כסף. כדאי מראש לבחור במתקן מים המאפשר החלפה עצמית ופשוטה של הפילטרים. עם קצת ידע טכני תצליחו להחליף בעצמכם את הפילטרים בכל מתקן מים. אם החלטתם להזמין טכנאי להחלפת הפילטר כדאי לנצל את הביקור לקבלת הדרכה מפורטת שתאפשר לכם לבצע בעתיד את ההחלפה בעצמכם.

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
דילוג לתוכן