משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי
משלוח חינם ברכישה מעל 400 ₪ | אספקה עד 5 ימי עבודה | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

קולרים כפתרון מים קרים חכם

חברת אקוואטק גאה להיות בין החברות המובילות בישראל בשיווק של קולרים ושאר מתקני מים לעסקים, מוסדות ולקוחות פרטיים. ההיכרות עם הצרכים של המוסדות והאפשרות לספק מתקני מים שמסוגלים לסנן ולקרר כמות גדולה של מי שתייה, הן שהופכות את חברת אקוואטק לחברה מובילה בתחומה. הצוות המקצועי יודע איך לתת מענה לכל דרישה של לקוח, להשיב לשאלות, ללמוד את הצרכים של הלקוח ולהתאים לכל אחד מתקן מים מתאים. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי הלקוחות המרוצים של החברה.

איזה מתקן מים הכי טוב?

בחירה נכונה של מתקן מים לשימוש עסקי או מוסדי אינה זהה לבחירת מתקן מים המיועד לשימוש ביתי. כאשר עומד על הפרק שימוש מוסדי/עסקי עלינו לזכור כי קבוצה גדולה של עובדים/לקוחות צפויה לעשות שימוש במתקן המים. משמעות הדבר היא דרישה לכמות גדולה של מים קרים ונקיים לשתייה. לא כל מתקן מים רגיל יוכל לתת מענה לצרכים ולציפיות של המוסד/בית העסק. יש לבצע בחירה חכמה, שקולה ובמידת האפשר גם חסכונית.

קולרים הם מתקן המים בו בוחרים רוב הלקוחות המוסדיים והעסקיים. הקולר מתאים לשימוש במוסדות חינוך, מקומות עבודה, מרפאות, אולמות ספורט ועוד. כמתקן מים חזק, עמיד, נוח לשימוש ויעיל, מצליח הקולר לספק כמות גדולה של מים קרים לשתייה 24 שעות ביממה.

יתרונות של קולרים כמתקן מים קרים:

את הקולרים אנחנו מכירים ממקומות עבודה, מוסדות וגם מימי בית הספר. קולרים אנחנו תמיד שמחים לפגוש בימי קיץ חמים. הקהל הישראלי מקבל את הקולרים בזרועות פתוחות ועושה בהם שימוש רב בשל היותם נוחים, נגישים ויעילים. תוך לחיצת כפתור פשוט תקבלו מים קרים וטעימים לשתייה. קולר יהיה מתקן מים מתאים לשימוש של ילדים ומבוגרים כאחד.

אם אתם מחפשים מתקן מים שיהיה גם נוח לשימוש, גם יעיל, גם מהיר, גם עמיד וגם מתאים לכל סגנון עיצוב, קולר נירוסטה יהיה בחירה אידאלית. מעט מאוד תקלות מאפיינות את הקולרים גם כאשר נעשה בהם שימוש רב. אם אתם מחפשים מתקן מים שיעניק לכם את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם, קולר מים קרים הוא התשובה. 

/ 5.

מאמרים נוספים
סל קניות0
סל הקניות ריק
באנר פסח 20244
דילוג לתוכן